Publicat de: PELERINUL | februarie 14, 2008

MA IUBESTE ! NU MA IUBESTE !

La cumpana fiecarei zile , CINEVA imi umple saua muntelui uneori cu 2.937.600 , alteori cu 4.752.000 si cel mai adesea cu 7.689.600 de petale albe .

Printre degete si palmele-mi usor intredeschise o adiere de la orient [ mereu de la orient ] imi risipeste una cate una aceste bogatii de petale si pana la roua noptii raman sarac lipit curmaturii . Mi-as dori macar una singura s-o pot pastra ca amuleta dar acel Daruitor imi interzice acest lucru .

Poate ca astazi Darnicul mi-o inveseli viata cu inca o petala alba in plus !


Răspunsuri

  1. Petalele ţi-au săpat un răspuns în suflet
    Parfumul îţi alintă memoria
    Viaţa îţi este plină
    Petale albe înveselindu-te
    Petale albe înviorîndu-te
    Petale albe inspirîndu-te

  2. @George
    Cateodata petalele albe ma surprind vesel , proaspat [ adica inviorat ] inspirat . Ai dreptate viata mea de pelerin este plina .

    Ceea ce insa ma intreb este : De ce numar de fiecare data un numar par de petale , fie el 2.937.600 , 4.752.000 sau si mai greu 7.689.000 ?

  3. Căci sufletul nu ţi-e singur

  4. Multumesc!

  5. dar nu este mai simplu sa o intrebi direct?


Lasă un comentariu

Categorii